قوانین و شرایط استفاده از نرم افزار مالی بوم
- طرفین قرارداد:
- مالی بوم: نرمافزار تحت وب ارائهدهندهی خدمات تخصصی در زمینهی مالیات در سطح کشور .
- کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که بهصورت مستقیم یا از طریق نماینده قانونی خود، نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نموده است و با خرید اشتراک در حال استفاده از سرویس های خریداری شده می باشد.
- مدت زمان توافق نامه:
- مدت این توافق مطابق پلن ها و بسته های خریداری شده است.
- در صورت ثبت نام و عدم استفاده از سامانه به مدت 6 ماه، حساب کاربری بسته شده و مالی بوم مسئولیتی بابت اطلاعات ثبت شده نخواهد شد. (ارسال شده ها در سامانه مودیان باقی می ماند.)
- ایجاد حساب کاربری در وب سایت و عدم تهیه اشتراک، حق و حقوقی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.
- حریم خصوصی و امنیت اطلاعات:
- مسئولیت حفظ و نگهداری اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب آن است. کاربر موظف است کلمه عبور امن انتخاب کرده و در صورت احتمال افشای آن، بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نماید. در غیر اینصورت، مالی بوم مسئولیتی نخواهد داشت.
- کاربر متعهد است اطلاعات حساب کاربری خود (نام کاربری و رمز عبور) را در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهد. تمامی فعالیتهای انجامشده از طریق حساب کاربری، بر عهده صاحب حساب است.
- کاربر متعهد است امنیت حساب کاربری خود را حفظ کند (مانند انتخاب کلمه عبور با امنیت بالا) و این توافق نامه را به مودیان خود نیز اعلام کند.
- حساب کاربری ایجادشده در مالی بوم بهصورت انحصاری متعلق به کاربر ثبتنامکننده بوده و تحت هیچ شرایطی قابل انتقال به شخص ثالث نیست. بااینحال، در موارد خاص و با ارائه درخواست رسمی مکتوب از سوی کاربر، همراه با تأیید و بررسی تیم پشتیبانی از طریق سامانه تیکت، امکان انتقال حساب کاربری به فرد دیگری، مشروط به رعایت شرایط و الزامات تعیینشده توسط مالی بوم، وجود خواهد داشت.
- در صورتیکه که کاربر کلمه عبور خود را فراموش کرده باشد و به اطلاعات حساب کاربری(شماره همراه یا ایمیل) که به منظور بازیابی کلمه عبور مورد استفاده قرار می گیرند نیز دسترسی نداشته باشد، مالی بوم به هیچ عنوان نسبت به تغییر کلمه عبور و ارسال آن به شخص دیگری اقدام نخواهد کرد. تغییر کلمه عبور فقط از طریق شماره همراه ثبت شده در زمان ثبت نام مقدور می باشد.
- مالی بوم حقی بابت استفاده از اطلاعات کاربر و حساب کاربری را ندارد.
- تعهدات کاربر و مودی (مودی ها)
- با توجه به اینکه احراز هویت کاربر و فعال شدن حساب کاربری از طریق تلفن همراه انجام می شود. بنابراین تغییر شماره موبایل کاربر پس از ثبت اطلاعات به هیچ عنوان مقدور نیست.
- کاربر اصلی نرم افزار، شخص حقیقی/حقوقی ایجاد کننده حساب کاربری یا نماینده قانونی وی است. بنابراین فرض بر این است که ثبت نام کننده، اجازه یا اختیار کامل در این خصوص را دارا است و بروز هرگونه اختلاف بین طرفین، مسئولیتی را متوجه مالی بوم نمی نماید. در این حالت مالک تلفن همراه در زمان ثبت نام، کاربر اصلی نرم افزار شناخته می شود.
- برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به شناسه یکتا و کلید خصوصی نیاز است. تهیه و صحت آن به عهده کاربر می باشد.
- از آنجاییکه از طریق نرم افزار واسط مالی بوم، امکان ارسال صورتحساب به سامانه مودیان فراهم شده است، مسئولیت ارسال درست و بموقع صورتحساب ها به عهده کاربر و مودی آن می باشد. در صورت خطا و عدم ارسال به موقع، مالی بوم هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
- کد 22 رقمی صورتحساب بعد از ارسال به سامانه مودیان در پیش نمایش فاکتور نمایش داده خواهد شد و در سامانه مودیان خود آن را در لحظه مشاهده نمایید. تعیین وضعیت صورتحساب های ایجاد شده بدون کد 22 رقمی به عهده کاربر و مودی می باشد.
- مالی بوم مسئولیتی در قبال اشخاصی که برای آن ها صورتحساب ایجاد شده است را ندارد و مسئولیت ثبت صورتحساب ها برای اشخاص حقیقی/حقوقی به عهده مودیان می باشد.
- کنترل و نظارت بر محتوای وارد شده در سامانه بر عهده کاربر است و مالی بوم هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
- اطلاعات تماس ثبتشده (شماره موبایل) راه ارتباطی رسمی مالی بوم و کاربر است. در صورت تغییر و یا ایجاد هرگونه مشکل، مسئولیت عواقب آن بر عهده کاربر خواهد بود.
- در صورت قطعی سامانه مودیان (کارپوشه) از سمت سازمان مالیات، ارسال صورتحساب از طریق مالی بوم نیز امکانپذیر نخواهد بود.
- تهیه ی زیر ساخت های لازم از جمله اینترنت با سرعت کافی و سیستم های کامپیوتری و تلفن همراه مناسب برای بهره برداری از مالی بوم به عهده ی کاربر و مودی آن است.
- لازم به ذکر است تمام اطلاعات وارد شده در تمام سیستم باید مطابق عرف و شئونات جامعه بوده و فاقد لحن تند، توهین باشد. اطلاعات نامناسب حذف خواهند شد.
- امکان ثبت مودی تکراری در مالی بوم وجود ندارد.
- مالی بوم مسئولیتی در قبال حذف اطلاعات کسب و کار که توسط کاربر (عمدی یا سهوی) انجام میشود ندارد.
- محدودیت ها و تعلیق حساب کاربری
- هر گونه اقدام جهت نفوذ یا آزمایش امنیتی سامانه و کارهای مرتبط با آن، جرم محسوب شده و علاوه بر مسدود شدن حساب کاربری، پیگرد قانونی نیز در پی خواهد داشت.
- تخلفات کاربران که ناقض مالکیت معنوی سامانه باشد، منجر به تعلیق یا غیرفعالسازی حساب و اقدامات قانونی توسط مراجع ذیصلاح خواهد شد.
- کاربر موظف است اطلاعات درخواستی در زمان ثبت نام را بهصورت صحیح وارد نماید و مسئولیت ثبت اشتباه یا معتبر نبودن اطلاعات، بر عهده وی می باشد. در صورتیکه کاربر از اطلاعات سایرین جهت ایجاد حساب کاربری استفاده نماید، در برابر اطلاعات شخص وارد شده تماما مسئول است و مالی بوم هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی نخواهد داشت. مالی بوم نیز مجاز خواهد بود به محض آگاهی از این موضوع نسبت به مسدود نمودن حساب کاربری اقدام نماید.
- تعرفه نرم افزار
- تعرفه حق اشتراک مطابق جدول قیمتگذاری در سایت مالی بوم است.
- تمامی خرید پکیج ها بصورت رسمی و اتوماتیک به سامانه مودیان ارسال می شود. تغییر در اطلاعات و مشخصات خریدار، پس از پرداخت به هیچ وجه قابل انجام نیست.
- پس از پرداخت؛ بازگشت وجه، تغییر در بسته و پکیج های خریداری شده به هیچ عنوان قابل انجام نیست.
- پرداخت وجه اشتراک صرفا از طریق درگاه خرید اینترنتی مقدور است و امکان واریز وجه به حساب های مالی بوم (واریز بانکی یا کارت به کارت) یا پرداخت نقدی جهت خرید اشتراک مقدور نیست.
- در صورتی که کاربر اقدام به خرید اشتراک از مالی بوم نماید، فرض بر این است که از فرصت تست (در دوره آزمایشی) استفاده نموده است و از امکانات و ویژگی های آن بهصورت کامل مطلع می باشد و سرویس انتخابی، نیازهای کسب و کار وی را مرتفع می کند و ادعای عدم کارایی سرویس خریداری شده مورد قبول نبوده و دلیلی برای فسخ قرارداد و مطالبه وجه پرداختی نمی باشد.
- هزینه پرداخت شده توسط کاربر صرفا جهت استفاده از امکانات سیستم در مدت زمان اشتراک و دریافت خدمات پشتیبانی رایگان در همین مدت می باشد. مواردی مانند سفارشی سازی نرم افزار و یا آموزش پرسنل کاربر شامل خدمات پشتیبانی رایگان نمی گردند.
- به روزرسانی:
- مالی بوم نسخههای جدید سامانه مودیان را در زمانهای مورد نظر بهروزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار میدهد. بدیهی است ارائه نسخه بروزرسانی شده به مشتری بطور رایگان و بدون دریافت هزینه اضافی خواهد بود.
- در نسخههای جدید، ممکن است برخی قابلیتها بهمنظور بهبود عملکرد، افزایش کارایی یا تطبیق با تغییرات فنی و قانونی حذف شده یا با روشهای بهینهتر و کارآمدتری ارائه شوند. مالی بوم این حق را برای خود محفوظ میدارد تا در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهروزرسانی سیستم، تغییرات لازم را اعمال کند.
- تعهدات مالی بوم
- رفع اشکالات مربوط به محیط کاربری سامانه به عهده مالی بوم است.
- مالی بوم متعهدانه و به صورت مرتب، دسترسی به سامانه را پایش میکند و مشکلات احتمالی را بهصورت پیشگیرانه رفع خواهد کرد.
- در صورت بروز هرگونه اختلال در سرویس های اینترنتی و زیرساخت های الکترونیک کشوری که منجر به عدم امکان استفاده از سرویس های مالی بوم گردد، مسئولیتی متوجه مالی بوم نخواهد بود.
- پشتیبانی مالی بوم بصورت تلفنی در ساعات اداری به شماره 02536101000 می باشد.
- تغییرات و به روزرسانی توافقنامه:
- مالی بوم در هر زمان حق تغییر و به روز رسانی متن این توافقنامه را خواهد داشت. این تغییرات می تواند شامل کمیت و کیفیت خدمات، بسته های نرم افزاری ، تعرفه ها و تعهدات باشد. در چنین حالتی، تغییرات قیمتی عطف به ماسبق نمی شود ولی مابقی تغییرات، مبنای هرگونه توافق جدید با کاربر خواهد بود
تغییر در این سند به اطلاع کاربران خواهد رسید و ثبت نام در سامانه به منزله پذیرش این قوانین است.